Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

2025 | OriginalPaper | Hoofdstuk

1. Bijlage 1 / Toelichting bij het protocol

Auteur : Provoet

Gepubliceerd in: Protocol schimmelinfecties aan de voeten

Uitgeverij: BSL Media & Learning

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Met kwaliteitszorg wordt bedoeld dat er voortdurend aandacht is voor de kwaliteit van de geleverde zorg en/of producten en maatregelen worden genomen om die kwaliteit te verbeteren.
Voetnoten
1
(Branche-)Kwalificatiedossier ‘Voetzorg’ voor de opleiding pedicure en medisch pedicure – april 2021.
 
2
Bron: NHG-Standaard Dermatomycosen, pagina 39 en 46).
 
4
Bron: NHG-Standaard Dermatomycosen februari 2022.
 
5
Gebaseerd op de Tabel Diagnostiek uit de NHG-Standaard Dermatomycosen februari 2022
 
6
Op basis van de Tabel Diagnostiek uit de NHG-Standaard Dermatomycosen februari 2022
 
7
Bron: Nederlandse Vereniging voor Dermatologie en Venereologie www.​huidziekten.​nl/​folders/​nederlands/​voetschimmel.​pdf
 
8
Bron: NHG-Standaard Dermatomycosen, pagina 7.
 
9
Bron: NHG-Standaard Dermatomycosen, pagina 39.
 
10
Bron: NHG-Standaard Dermatomycosen – pagina 7.
 
11
Bron: NHG-Standaard Dermatomycosen, pagina 17
 
12
NHG-Standaard Dermatomycosen februari 2022.
 
Metagegevens
Titel
Bijlage 1 / Toelichting bij het protocol
Auteur
Provoet
Copyright
2025
Uitgeverij
BSL Media & Learning
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-3061-4_1