Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2016

Boeken

Auteur: Rob Keukens

Gepubliceerd in: TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap | Uitgave 4/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Er zijn populaire en impopulaire patiënten. Iedere verpleegkundige kent wel mensen uit de laatste categorie. Ze zijn daarin beland vanwege hun diagnose, alcoholisme bijvoorbeeld, of hun slechte manieren, zoals voortdurend klagen, of steeds op hun wenken bediend willen worden. Lastige patiënten die bij voorkeur gemeden worden. Overigens geldt het omgekeerd ook, patienten die bepaalde verpleegkundigen uit de weg gaan omdat ze bijvoorbeeld niet goed luisteren of doordrammen. Maar volgens de auteurs van Beterweters, allebei psycholoog, bestaan die lastige mensen niet. Ze worden lastig gevonden op grond van negatieve stereotyperingen.
Metagegevens
Titel
Boeken
Auteur
Rob Keukens
Publicatiedatum
01-08-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap / Uitgave 4/2016
Print ISSN: 1380-3425
Elektronisch ISSN: 2468-1342
DOI
https://doi.org/10.1007/s41184-016-0099-x