Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-01-2008 | Brief Report

Brief Report: 25-Year Follow-up of a High-functioning Autistic Child

Auteur: William M. Bolman

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 1/2008

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

The following case report based on a 25-year experience with a high-functioning autistic child is offered (1) to provide some historical perspective on our approaches to ASD over the past 25 years, and (2) to illuminate some areas of continuing need for improvement.
Literatuur
go back to reference Grandin, T., & Barron, S. (2005). The unwritten rules of social relationships: Decoding social mysteries through the unique perspectives of autism. Arlington, TX: Future Horizons. Grandin, T., & Barron, S. (2005). The unwritten rules of social relationships: Decoding social mysteries through the unique perspectives of autism. Arlington, TX: Future Horizons.
go back to reference Gray, C. (1994). The original social stories book. Austin, TX: Future Horizons. Gray, C. (1994). The original social stories book. Austin, TX: Future Horizons.
Metagegevens
Titel
Brief Report: 25-Year Follow-up of a High-functioning Autistic Child
Auteur
William M. Bolman
Publicatiedatum
01-01-2008
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 1/2008
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-007-0362-8