Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2025 | Dilemma

Cliënt aanspreken op foute opmerkingen?

Auteur: Femke van den Berg

Gepubliceerd in: Zorg + Welzijn | Uitgave 1/2025

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Stel, een cliënt maakt voortdurend nare opmerkingen over groepen mensen. Hij scheldt bijvoorbeeld op ‘criminele gelukszoekers uit apenlanden' of begint steeds opnieuw over ‘die genderonzin'. Mag dat zomaar?
Metagegevens
Titel
Cliënt aanspreken op foute opmerkingen?
Auteur
Femke van den Berg
Publicatiedatum
01-02-2025
Uitgeverij
BSL Media & Learning
Gepubliceerd in
Zorg + Welzijn / Uitgave 1/2025
Print ISSN: 1381-4664
Elektronisch ISSN: 2468-1369
DOI
https://doi.org/10.1007/s41185-025-2515-z