Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

10-04-2024 | Correction

Correction: Developmental Trajectories of Adolescents’ Math Motivation: The Role of Mindset and Perceptions of Informal STEM Learning Site Inclusivity

Auteurs: Emine Ozturk, Mengya Zhao, Adam J. Hoffman, Angelina Joy, Christina S. Marlow, Fidelia Law, Ashley R. Deutsch, Channing J. Mathews, Luke McGuire, Frances Balkwill, Karen Burns, Laurence Butler, Marc Drews, Grace Fields, Hannah Smith, Mark Winterbottom, Adam Rutland, Adam Hartstone-Rose, Kelly Lynn Mulvey

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 8/2024

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Correction to: Journal of Youth and Adolescence (2024) …
Metagegevens
Titel
Correction: Developmental Trajectories of Adolescents’ Math Motivation: The Role of Mindset and Perceptions of Informal STEM Learning Site Inclusivity
Auteurs
Emine Ozturk
Mengya Zhao
Adam J. Hoffman
Angelina Joy
Christina S. Marlow
Fidelia Law
Ashley R. Deutsch
Channing J. Mathews
Luke McGuire
Frances Balkwill
Karen Burns
Laurence Butler
Marc Drews
Grace Fields
Hannah Smith
Mark Winterbottom
Adam Rutland
Adam Hartstone-Rose
Kelly Lynn Mulvey
Publicatiedatum
10-04-2024
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 8/2024
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-024-01978-9