Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

28-08-2019 | Correction

Correction to: Behavioral Artistry: Examining the Relationship Between the Interpersonal Skills and Effective Practice Repertoires of Applied Behavior Analysis Practitioners

Auteurs: Kevin Callahan, Richard M. Foxx, Adam Swierczynski, Xing Aerts, Smita Mehta, Mary-Ellen McComb, Susan M. Nichols, Gabrielle Segal, Andrew Donald, Rachita Sharma

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 12/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The article Behavioral Artistry: Examining the Relationship Between the Interpersonal Skills and Effective Practice Repertoires of Applied Behavior Analysis Practitioners, written by Kevin Callahan, was originally published electronically on the publisher’s internet portal (currently SpringerLink) on August 29, 2019 without open access. …
Metagegevens
Titel
Correction to: Behavioral Artistry: Examining the Relationship Between the Interpersonal Skills and Effective Practice Repertoires of Applied Behavior Analysis Practitioners
Auteurs
Kevin Callahan
Richard M. Foxx
Adam Swierczynski
Xing Aerts
Smita Mehta
Mary-Ellen McComb
Susan M. Nichols
Gabrielle Segal
Andrew Donald
Rachita Sharma
Publicatiedatum
28-08-2019
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 12/2019
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-019-04196-6