Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

19-03-2018 | Author Correction

Correction to: Exploring the Effectiveness of a Peer-Mediated Model of the PEERS Curriculum: A Pilot Randomized Control Trial

Auteurs: Nicole L. Matthews, Beatriz C. Orr, Katrina Warriner, Mary DeCarlo, Mia Sorensen, Jessica Laflin, Christopher J. Smith

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 7/2018

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The original version of this article unfortunately contained a mistake. SSIS scores were mistakenly coded using student-report norms rather than parent-report norms. The corrected Table 3 and results are shown below. …
Metagegevens
Titel
Correction to: Exploring the Effectiveness of a Peer-Mediated Model of the PEERS Curriculum: A Pilot Randomized Control Trial
Auteurs
Nicole L. Matthews
Beatriz C. Orr
Katrina Warriner
Mary DeCarlo
Mia Sorensen
Jessica Laflin
Christopher J. Smith
Publicatiedatum
19-03-2018
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 7/2018
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-018-3531-z