Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2021 | Column

COVID-kinderen

Auteur: Ilse Raasing

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Management | Uitgave 4/2021

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

'Dit zijn echte COVID-kinderen, hoor!', zei een pedagogisch medewerker met een 'mopperend' kind op haar arm. Ik liep door onze nieuwe groene buitenruimtes naar haar toe. Ze vertelde mij dat het merkbaar was dat veel kinderen fulltime thuiswerkende ouders hebben gehad tijdens de lock-downs in de COVID-periode. Ze begreep het ook wel, maar het feit dat ouders steeds in beeld zijn geweest bij hun kind heeft een groot effect gehad op het ge-drag van kinderen. Veel ouders zijn dage-lijks aan het worstelen geweest met het organiseren van hun werk, het opvoeden van een dreumes en het ondersteunen van hun basisschoolkinderen tijdens hun onlinelessen. Het leek mij ook een on-mogelijke opgave. Normaal breng je je kinderen naar school en naar de kinder-opvang, en ga je naar je werk. En nu moest je alles zelf doen. En nota bene in een maatschappij vol met bedreigingen en beperkingen, met weinig of geen ruimte voor leuke dingen doen of ont-spanning. Een hels karwei. …
Metagegevens
Titel
COVID-kinderen
Auteur
Ilse Raasing
Publicatiedatum
01-08-2021
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Management / Uitgave 4/2021
Print ISSN: 3050-6646
Elektronisch ISSN: 3050-8320
DOI
https://doi.org/10.1007/s41190-021-0945-1