Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2010 | aansprakelijkheid

De deugdelijkheid ener geleverde zaak

Auteur: J.M. Kreyns

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 2/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Menig patiënt denkt dat ook voor tandheelkundige zaken die door de tandarts worden geleverd, garantie geldt. Menig tandarts probeert deze gedachte te ontzenuwen door erop te wijzen dat de overeenkomst tussen een tandarts en zijn cliënt niet op resultaat is gebaseerd, maar op inspanning.
Metagegevens
Titel
De deugdelijkheid ener geleverde zaak
Auteur
J.M. Kreyns
Publicatiedatum
01-02-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 2/2010
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-010-0031-5