Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

2018 | OriginalPaper | Hoofdstuk

25. De ‘ehealth-readiness’ van de cliënt

Auteurs : Philippe Delespaul, Michael Milo, Frank Schalken, Wilma Boevink, Jim Os

Gepubliceerd in: Goede GGZ!

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Ook voor cliënten geldt uiteraard dat ze zonder problemen van de mogelijkheden van eHealth/mHealth gebruik moeten kunnen maken. Bij ggz-cliënten lijkt het gebruik van internet en smartphones veel lager te liggen dan het landelijk gemiddelde. En ook ggz-cliënten verschillen in kennis, vaardigheden en houdingsaspecten op het gebied van eHealth-readiness, analoog aan de verschillen zoals beschreven bij de zeven kenmerken van de hulpverlener.
Metagegevens
Titel
De ‘ehealth-readiness’ van de cliënt
Auteurs
Philippe Delespaul
Michael Milo
Frank Schalken
Wilma Boevink
Jim Os
Copyright
2018
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2062-2_25