Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2015 | Boeken

De wetten van communicatie

Auteur: Suzanne Weusten

Gepubliceerd in: Skipr | Uitgave 12/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Een bestuurder die iets voor elkaar wil krijgen, moet het vooral hebben van zijn overtuigingskracht. En wie ooit zijn gehoor heeft meegekregen, weet dat louter rationele argumenten niet voldoende zijn. U moet het publiek ook emotioneel aanspreken, of dat nu rechtstreeks is in een vergadering, een congres of personeelsbijeenkomst, of via een medium als televisie.
Metagegevens
Titel
De wetten van communicatie
Auteur
Suzanne Weusten
Publicatiedatum
01-12-2015
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Skipr / Uitgave 12/2015
Print ISSN: 1876-8695
Elektronisch ISSN: 2211-8772
DOI
https://doi.org/10.1007/s12654-015-0193-8