Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2012 | BOOK REVIEW

Deborah Schoeberlein: Mindful Teaching and Teaching Mindfulness

Wisdom Publications, Massachusetts, 2009, 203 pp.

Auteur: Sandra E. James

Gepubliceerd in: Mindfulness | Uitgave 4/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Teachers are challenged with a myriad of situations in the classroom and must call upon all the resources available to them in order to provide a stimulating, encouraging environment for students while remaining centered and effective. Mindful Teaching and Teaching Mindfulness: a Guide for Anyone Who Teaches Anything provides a wealth of information and techniques to use, both personally and with students, to achieve success in the classroom. This book is thoughtfully written and divided into nine chapters and two appendixes, each of which contains personal anecdotes, individual and group activities, and practical applications of the exercises presented. Deborah Schoeberlein has been using mindfulness techniques in the classroom for 15 years and has a gentle and engaging writing style that encourages the reader to develop his or her own style of using mindfulness. …
Metagegevens
Titel
Deborah Schoeberlein: Mindful Teaching and Teaching Mindfulness
Wisdom Publications, Massachusetts, 2009, 203 pp.
Auteur
Sandra E. James
Publicatiedatum
01-12-2012
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Mindfulness / Uitgave 4/2012
Print ISSN: 1868-8527
Elektronisch ISSN: 1868-8535
DOI
https://doi.org/10.1007/s12671-012-0126-1