Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2013 | Editorial

Editorial: 2012 in Review

Auteur: Fred R. Volkmar

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 4/2013

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

For the last several years, the number of papers submitted to the Journal has continued to increase steadily. During 2012, about 770 papers were submitted. Both the staff in the Journal office and the Associate Editors and I work diligently to ensure the quality of materials submitted. This often means that papers are returned to authors for revision to conform to Journal guidelines before they undergo peer review. As in the past, we aim for a two-month time frame in which to inform authors of a decision. Occasionally, the initial reviews require a longer lead time, and, sometimes, the Associate Editors and I reject papers that will clearly not survive the peer-review process. We hope that these procedures have simplified the task for reviewers and are deeply grateful to all those individuals, listed subsequently, who have reviewed papers for JADD during this past year. …
Metagegevens
Titel
Editorial: 2012 in Review
Auteur
Fred R. Volkmar
Publicatiedatum
01-04-2013
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 4/2013
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-013-1788-9