Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2005

Editorial Preface

Auteur: Christopher J. McDougle, M.D., Associate Editor

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 5/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

It is my pleasure to introduce the early fall issue of JADD to our readers. The articles included in this issue span a wide range of topics of great interest to our readership, including studies related to early social communication behaviors in younger siblings of children with autism and novel approaches to modifying affective behavior in preschoolers with autism; the assessment of psychological and physiological processes, such as executive function and fear-potentiated startle response, in individuals with autism; the manifestation of autistic symptoms in persons with Down syndrome, Romanian adoptees, and those with mental retardation (MR); the determination of maternal and paternal stress and mental health in parents of preschool children with autism; and finally, a study of genetic factors in females with autism and an analysis of clinical features in infants with fragile X syndrome. …
Metagegevens
Titel
Editorial Preface
Auteur
Christopher J. McDougle, M.D., Associate Editor
Publicatiedatum
01-10-2005
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 5/2005
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-005-0015-8