Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

07-03-2023 | S.i. :impact of Assistive Technology in Special Education

RETRACTED ARTICLE: Extreme Learning Machine (ELM) Method for Classification of Preschool Children Brain Imaging

Auteurs: Deming Li, Li De, Li Keqing, Gazmir Gjoni

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 4/2024

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The Publisher has retracted this article in agreement with the Editor-in-Chief. The article was submitted to be part of a guest-edited issue. An investigation by the publisher found a number of articles, including this one, with a number of concerns, including but not limited to compromised editorial handling and peer review process, inappropriate or irrelevant references or not being in scope of the journal or guest-edited issue. Based on the investigation's findings the publisher, in consultation with the Editor-in-Chief therefore no longer has confidence in the results and conclusions of this article. …
Bijlagen
Alleen toegankelijk voor geautoriseerde gebruikers
Metagegevens
Titel
RETRACTED ARTICLE: Extreme Learning Machine (ELM) Method for Classification of Preschool Children Brain Imaging
Auteurs
Deming Li
Li De
Li Keqing
Gazmir Gjoni
Publicatiedatum
07-03-2023
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 4/2024
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-022-05891-7