Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2016 | Column hugo

Feedback van de patiënt

Auteur: Hugo van der Wedden

Gepubliceerd in: Nursing | Uitgave 6/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Oprechte feedback krijgen als verpleegkundige is lastig. Collega’s laten doorgaans het achterste van hun tong niet zien, het moet immers wel gezellig blijven. Leidinggevenden staan meestal op te grote afstand van je alledaagse functioneren om er echt iets nuttigs over te zeggen. Het liefst wil je natuurlijk weten wat de patiënt van je aanwezigheid vindt. Wanneer ben je in zijn ogen goud waard? En waar knapt hij juist op af? Noch je collega, noch je baas heeft een overtuigend antwoord op die vragen. Er is er maar één die je wat dat betreft meer kan vertellen. Maar hoe vaak doet die kans zich voor?
Metagegevens
Titel
Feedback van de patiënt
Auteur
Hugo van der Wedden
Publicatiedatum
01-06-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Nursing / Uitgave 6/2016
Print ISSN: 1381-5911
Elektronisch ISSN: 2468-1431
DOI
https://doi.org/10.1007/s41193-016-0105-3