Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2022 | Gezien en gelezen

Gezien &gelezen

Auteurs: Truska Bast, Anneke Eenhoorn, Clarisse van Gorkom, Irma Hein

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 4/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Peter (acteur Hugh Jackman) en Kate (Laura Dern) zijn gescheiden. Hun zoon Nicolas (17) is depressief en ageert uit, met name tegen moeder. Als blijkt dat Nicolas al maanden spijbelt en neigt tot automutilatie lijkt het een goed idee hem een tijdje bij vader en diens nieuwe vrouw Beth te laten verblijven. Nicolas is aanvankelijk onder de indruk van zijn vaders status en het appartement, maar het is de vraag of Peters inspanningen genoeg zijn om Nicolas te helpen. Regisseur Florian Zeller won vorig jaar met The Father enkele Oscars, waaronder een voor Anthony Hopkins als dementerende vader. Ook in The Son (niet echt een vervolg, maar zeker weer een familiedrama) maakt Hopkins zijn opwachting; wederom als (groot)vader. Zeller heeft een emotionele film gemaakt over de machteloosheid van ouders gedurende de puberteit, als psychische problemen zich scherper aftekenen. (CvG)
Metagegevens
Titel
Gezien &gelezen
Auteurs
Truska Bast
Anneke Eenhoorn
Clarisse van Gorkom
Irma Hein
Publicatiedatum
01-12-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 4/2022
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-022-1212-8