Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2023 | Gezien en gelezen

Gezien & gelezen

Auteurs: Clarisse van Gorkom, Jessica Vervoort-Schel, Tamara Wally, Truska Bast

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 4/2023

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Met ronkend persbericht kondigde ‘Yes We Can Clinics' onlangs het tweede seizoen aan van ‘De Jeugdkliniek - Als niets meer werkt', waarin presentator Ewout Genemans jongeren volgt die in de kliniek zijn opgenomen. ‘Waar de klassieke jeugdzorg al meer dan dertig jaar problemen ervaart, is in Nederland ook een plek waar jongeren uit de hele wereld herstel en een nieuw leven vinden,' aldus oprichter Jan Willem Poot. Hij zegt het laatste redmiddel te zijn voor jongeren die kampen met ernstige, meervoudige problematiek, zoals verslaving, depressie en automutilatie en vaak al een of meer suïcidepogingen hebben gedaan. Lukt het inderdaad om, aan de hand van een strak dagprogramma, de jongeren weer op de rit te krijgen? (TB)
Metagegevens
Titel
Gezien & gelezen
Auteurs
Clarisse van Gorkom
Jessica Vervoort-Schel
Tamara Wally
Truska Bast
Publicatiedatum
01-12-2023
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 4/2023
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-023-1260-8