Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2007 | Heet van de naald

Het Centrum Klantervaring Zorg en de CQ-index

Auteurs: Diana Delnoij, Rien Vos

Gepubliceerd in: Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice | Uitgave 3/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In deze rubriek brengen we meestal een recent artikel onder de aandacht waarvan wij menen dat dit uw praktijk in de komende tijd zou moeten beïnvloeden. Deze maand wijken we daar iets van af door de aandacht te vestigen op een nieuw instituut in de Nederlandse gezondheidszorg dat zeker impact zal hebben op het functioneren van ziekenhuizen en instellingen en tegelijkertijd de nieuwe rol van patiënten als consument zal vergemakkelijken.
Metagegevens
Titel
Het Centrum Klantervaring Zorg en de CQ-index
Auteurs
Diana Delnoij
Rien Vos
Publicatiedatum
01-06-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice / Uitgave 3/2007
Print ISSN: 1572-2082
Elektronisch ISSN: 1876-8806
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03071196