Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2019 | Kritisch bekeken

Hoe beïnvloedt patiëntenfeedback het leerproces van studenten?

Auteurs: Jeroen Dikken, Sam Schrevel

Gepubliceerd in: TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap | Uitgave 4/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Participatie van patiënten is wereldwijd een opkomend en belangrijk onderwerp in de gezondheidszorg.1 Eén van de manieren waarop patiënten dit kunnen doen is door te participeren in het leerproces van studenten: de zorgverlener van de toekomst. De gedachte dat patiënten ook docenten kunnen zijn is interessant: zij zijn tenslotte de experts op het gebied van hun eigen medische aandoening en zij zijn de enigen die de student observeren terwijl zij zorg ervaren.2 Tevens kunnen patiënten holistische inzichten bieden over de impact die de aandoening op patiënten heeft in psychosociaal, financieel en emotioneel opzicht.
Metagegevens
Titel
Hoe beïnvloedt patiëntenfeedback het leerproces van studenten?
Auteurs
Jeroen Dikken
Sam Schrevel
Publicatiedatum
01-08-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap / Uitgave 4/2019
Print ISSN: 1380-3425
Elektronisch ISSN: 2468-1342
DOI
https://doi.org/10.1007/s41184-019-0073-6