Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-11-2017 | Column

Hoogstaande pretenties

Auteur: René Gruythuysen

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 9/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Zorgverleners handelen per definitie in het belang van hun patiënt. Ik ken er niet een die beweert er andere motieven op na te houden. Toch kom je soms zaken tegen die een ander licht werpen op deze hoogstaande pretentie. Zo trof mij het verhaal van een radioloog die belangwekkend innovatief onderzoek had gedaan en zich erover verbaasde waar dat in de praktijk toe leidde.
Metagegevens
Titel
Hoogstaande pretenties
Auteur
René Gruythuysen
Publicatiedatum
01-11-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 9/2017
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-017-0143-2