Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

13-04-2017 | Book Review

Ingrid A. Nelson: Why Afterschool Matters

Rutgers University Press, New Brunswick, NJ, 2016. 222 pp

Auteur: Jodi L. Bauer

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 6/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Children are the most important thing for our future. For those of us with children, their educational opportunities are one of the most important things we manage, but we also closely examine their extracurricular opportunities. There has been extensive research related to outcomes of children involved in extracurricular activities, across various domains. There have been limitations to that research though, particularly with consideration for minorities. As a coach, practitioner of psychology and ABA, parent, and advocate for children, I want to better understand the dynamics of a successful extracurricular program, particularly for children who are marginalized. These considerations will lead to a better prepared and, hopefully, successful work force, as well as independent thinkers and doers to improve other aspects of our world. …
Metagegevens
Titel
Ingrid A. Nelson: Why Afterschool Matters
Rutgers University Press, New Brunswick, NJ, 2016. 222 pp
Auteur
Jodi L. Bauer
Publicatiedatum
13-04-2017
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 6/2017
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-017-0715-7