Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2018 | column

Zelfreflectie

Irritatie als toeterende sirene

Auteur: Anita Kaemingk

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 8/2018

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Voelt u wel eens ergernis opborrelen als het over uw werk gaat? En weet u dan waarom? Bij mij gebeurt dat blijkbaar bij bepaald zorgjargon in de spreekkamer. Hoe reageer je bijvoorbeeld het beste als een patiënt vertelt dat vader nog maar 53 jaar was toen hij plotseling overleed, en o ja, zus was ook zo jong? Deze kwestie kwam aan de orde tijdens een nabespreking van het simulatiepatiëntencontact bij tweedejaars geneeskundestudenten.
Metagegevens
Titel
Zelfreflectie
Irritatie als toeterende sirene
Auteur
Anita Kaemingk
Publicatiedatum
01-10-2018
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 8/2018
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/s12498-018-0256-z