Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Child and Family Studies

Uitgave 2/2008

Inhoudsopgave (10 Artikelen)

Outcomes and Findings of Program Evaluation for the Intensive Mental Health Program

  • Original Paper

Eric M. Vernberg, Michael C. Roberts, Anne K. Jacobs, Camille J. Randall, Bridget K. Biggs, Joseph E. Nyre

Description of Exemplar Cases in the Intensive Mental Health Program: Illustrations of Application of the Therapeutic Model

  • Original Paper

Timothy D. Nelson, Joanna O. Mashunkashey, Montserrat C. Mitchell, Eric R. Benson, Eric M. Vernberg, Michael C. Roberts

Factors Related to Outcome in a School-based Intensive Mental Health Program: An Examination of Nonresponders

  • Original Paper

Anne K. Jacobs, Michael C. Roberts, Eric M. Vernberg, Joseph E. Nyre, Camille J. Randall, Richard W. Puddy

Caregiver Involvement in the Intensive Mental Health Program: Influence on Changes in Child Functioning

  • Original Paper

Margaret M. Richards, Mark J. Bowers, Tammy Lazicki, Dan Krall, Anne K. Jacobs

Demonstrating Support for the Formative and Summative Assessment Paradigm in a School-Based Intensive Mental Health Program

  • Original Paper

Richard W. Puddy, Richard E. Boles, Meredith L. Dreyer, Julie Maikranz, Michael C. Roberts, Eric M. Vernberg

Satisfaction with Components of the Therapeutic Model: Perspectives of Consumers and Professionals

  • Original Paper

Tammy A. Lazicki, Eric M. Vernberg, Michael C. Roberts, Eric R. Benson

Lessons Learned from the Intensive Mental Health Program: A School-based, Community Oriented Program for Children with Serious Emotional Disturbances

  • Original Paper

Michael C. Roberts, Eric M. Vernberg, Bridget K. Biggs, Camille J. Randall, Anne K. Jacobs