Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Child and Family Studies

Uitgave 3/2014

Inhoudsopgave (15 Artikelen)

Assessment of Needs in Residential Care: Perspectives of Youth and Professionals

  • Original Paper

Maria Manuela Calheiros, Joana N. Patrício

Parental Perceptions of Services Provided for Children with Autism in Jordan

  • Original Paper

Mohammad A. AL Jabery, Diana H. Arabiat, Hatem A. AL Khamra, Iman Amy Betawi, Sinaria Kamil Abdel Jabbar

Internalizing Symptoms in Female Adolescents: Associations with Emotional Awareness and Emotion Regulation

  • Original Paper

Jennifer M. Eastabrook, Jessica J. Flynn, Tom Hollenstein

The Role of Intimate Exchange in the Link Between Reactive Aggression and Child Depressive Symptoms

  • Original Paper

Teresa M. Preddy, Paula J. Fite, Amber R. Wimsatt, Michael L. Vitulano, Alden E. Gaertner

Correlates of Co-rumination in Non-clinical Adolescents

  • Original Paper

Alieske Dam, Jeffrey Roelofs, Peter Muris

Child and Adolescent Resiliency Following a Residential Fire: The Role of Social Support and Ethnicity

  • Original Paper

Kathryn S. Goel, Kaushalendra Amatya, Russell T. Jones, Thomas H. Ollendick

Helping or Hovering? The Effects of Helicopter Parenting on College Students’ Well-Being

  • Original Paper

Holly H. Schiffrin, Miriam Liss, Haley Miles-McLean, Katherine A. Geary, Mindy J. Erchull, Taryn Tashner

Equine Facilitated Therapy with Children and Adolescents Who Have Been Sexually Abused: A Program Evaluation Study

  • Original Paper

Kathleen Kemp, Tania Signal, Helena Botros, Nik Taylor, Kathy Prentice

Mind Reading Skills and Empathy: Evidence for Nice and Nasty ToM Behaviours in School-Aged Children

  • Original Paper

Antonia Lonigro, Fiorenzo Laghi, Roberto Baiocco, Emma Baumgartner