Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2007 | Journaal

Kleutersmaak

Auteur:    

Gepubliceerd in: TvPO | Uitgave 5/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In een goed doordacht experiment kregen 63 kinderen in de leeftijd van 3 tot 5 jaar paren van identieke hapjes en drankjes aangeboden – het ene voorzien van het McDonald’s logo, het andere merkloos – met de vraag wat ze het lekkerst vonden.
Literatuur
go back to reference Robinson TN, et al. Effects of fast food branding on young children’s taste preferences. Arch Pediatr Adolesc Med 2007;161:729-7. Robinson TN, et al. Effects of fast food branding on young children’s taste preferences. Arch Pediatr Adolesc Med 2007;161:729-7.
Metagegevens
Titel
Kleutersmaak
Auteur
   
Publicatiedatum
01-10-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TvPO / Uitgave 5/2007
Print ISSN: 2666-9838
Elektronisch ISSN: 2666-9846
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03074994