Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-1998 | ORIGINAL ARTICLE

Learning versus behavioral expression of the learned: The effects of a secondary tone-counting task on implicit learning in the serial reaction task

Auteurs: Peter A. Frensch, Jennifer Lin, Axel Buchner

Gepubliceerd in: Psychological Research | Uitgave 2/1998

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Learning versus behavioral expression of the learned: The effects of a secondary tone-counting task on implicit learning in the serial reaction task
Auteurs
Peter A. Frensch
Jennifer Lin
Axel Buchner
Publicatiedatum
01-06-1998
Uitgeverij
Springer-Verlag
Gepubliceerd in
Psychological Research / Uitgave 2/1998
Print ISSN: 0340-0727
Elektronisch ISSN: 1430-2772
DOI
https://doi.org/10.1007/s004260050015