Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-05-2015 | Erratum

Erratum to: Effectiveness of Group Positive Parenting Program (Triple P) in Changing Child Behavior, Parenting Style, and Parental Adjustment: An Intervention Study in Japan

Auteurs: Takeo Fujiwara, Noriko Kato, Matthew R. Sanders

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 5/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The Triple P—Positive Parenting Program is owned by the University of Queensland. The University through its main technology transfer company, UniQuest Pty Ltd, has licensed Triple P International Pty Ltd to publish and disseminate the program worldwide. Royalties stemming from published Triple P resources are distributed to the Parenting and Family Support Centre; School of Psychology; Faculty of Health and Behavioural Sciences; and contributory authors. No author has any share or ownership in Triple P International Pty Ltd. Matthew R. Sanders is the founder and an author on various Triple P programs and a consultant to Triple P International. …
Metagegevens
Titel
Erratum to: Effectiveness of Group Positive Parenting Program (Triple P) in Changing Child Behavior, Parenting Style, and Parental Adjustment: An Intervention Study in Japan
Auteurs
Takeo Fujiwara
Noriko Kato
Matthew R. Sanders
Publicatiedatum
01-05-2015
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 5/2015
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-015-0163-1