Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2016 | Zo doe je dat

Maak ‘lastige cliënt’ tot gedeeld probleem

Auteur: Joris Bennink

Gepubliceerd in: Zorg + Welzijn | Uitgave 3/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Hoe handel je als een cliënt gedrag vertoont dat je niet begrijpt? Een andere overlegstructuur kan je verder brengen dan ‘meer personeel’, leerden ze in een verpleeghuis in Friesland.
Metagegevens
Titel
Maak ‘lastige cliënt’ tot gedeeld probleem
Auteur
Joris Bennink
Publicatiedatum
01-03-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Zorg + Welzijn / Uitgave 3/2016
Print ISSN: 1381-4664
Elektronisch ISSN: 2468-1369
DOI
https://doi.org/10.1007/s41185-016-0034-7