Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2015 | Psychodiagnostiek

Meer protocollair werken, ook in de diagnostiek?

Auteur: Prof. Dr. Caroline Braet

Gepubliceerd in: Psychopraktijk | Uitgave 5/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Handelingsgerichte diagnostiek is oorspronkelijk ontwikkeld voor diagnostiek en advisering bij onderwijsproblemen. Het protocol blijkt goed bruikbaar in GGZ. Belangrijk winstpunt is dat de cliënt en diagnosticus in dialoog gaan en zich beiden kunnen vinden in de diagnose en behandeladvies.
Literatuur
1.
go back to reference Pameijer N, Draaisma N. (2011). Handelingsgerichte diagnostiek in de jeugdzorg. Een kader voor besluitvorming. Leuven: Acco. Pameijer N, Draaisma N. (2011). Handelingsgerichte diagnostiek in de jeugdzorg. Een kader voor besluitvorming. Leuven: Acco.
2.
go back to reference Pameijer N, Van Beukering T. (2004). Handelingsgerichte diagnostiek. Een praktijkmodel voor diagnostiek en advisering bij onderwijsleerproblemen. Leuven: Acco. Pameijer N, Van Beukering T. (2004). Handelingsgerichte diagnostiek. Een praktijkmodel voor diagnostiek en advisering bij onderwijsleerproblemen. Leuven: Acco.
Metagegevens
Titel
Meer protocollair werken, ook in de diagnostiek?
Auteur
Prof. Dr. Caroline Braet
Publicatiedatum
01-10-2015
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Psychopraktijk / Uitgave 5/2015
Print ISSN: 1878-4844
Elektronisch ISSN: 2210-7754
DOI
https://doi.org/10.1007/s13170-015-0092-0