Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-07-2011 | Originalbeitrag

Meetlat kwalitatief onderzoek

Auteur: Dr. Karen Cox

Gepubliceerd in: Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice | Uitgave 3/2011

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

In de rubriek ‘Wetenschap kritisch bekeken’ worden onderzoeken, hetzij kwalitatief of kwantitatief, op methodologische kwaliteit beoordeeld met behulp van een scoresysteem.
Literatuur
go back to reference CBO. Handleiding voor werkgroepleden. Utrecht: CBO; 2005. CBO. Handleiding voor werkgroepleden. Utrecht: CBO; 2005.
go back to reference Van der Lyke S, Proot I. Kwalitatief onderzoek: over stromingen, kwaliteit en praktische relevantie. In: Cox K, de Louw D, Verhoef J, Kuiper C, redactie. Evidence-based practice voor verpleegkundigen: methodiek en toepassing. Den Haag: Lemma; 2008. Van der Lyke S, Proot I. Kwalitatief onderzoek: over stromingen, kwaliteit en praktische relevantie. In: Cox K, de Louw D, Verhoef J, Kuiper C, redactie. Evidence-based practice voor verpleegkundigen: methodiek en toepassing. Den Haag: Lemma; 2008.
Metagegevens
Titel
Meetlat kwalitatief onderzoek
Auteur
Dr. Karen Cox
Publicatiedatum
01-07-2011
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice / Uitgave 3/2011
Print ISSN: 1572-2082
Elektronisch ISSN: 1876-8806
DOI
https://doi.org/10.1007/s12468-011-0027-7