Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2010 | Editorial

Mindfulness, Children, and Families

Auteurs: Richard P. Hastings, Nirbhay N. Singh

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 2/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

We are delighted to present a Special Issue of the Journal of Child and Family Studies on Mindfulness, Children, and Families. The initial plan for this Special Issue came from an international conference where we first met in the summer of 2007. Although this seems like a long time coming, we had a shared perspective that a Special Issue might be a good way to take stock of the field and to offer a context for future development. Taking a look at the 12 papers and the book review that are a part of this issue, our initial enthusiasm has been proved worthwhile. At the same time, we could not have predicted the level of interest in the Special Issue and the high quality of the papers that have resulted from this exercise. We believe that this collection of papers give us all great hope for the future of mindfulness-based work with young people and their families. …
Metagegevens
Titel
Mindfulness, Children, and Families
Auteurs
Richard P. Hastings
Nirbhay N. Singh
Publicatiedatum
01-04-2010
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 2/2010
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-010-9357-8