Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-05-2016 | Beproefd

Numbers telling the tale? On the validity of patient experience surveys and the usability of their results

Academisch proefschrift dr. Maarten Watse Krol

Auteur: dr. Guus Munten

Gepubliceerd in: Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice | Uitgave 2/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Als je als professional inzicht wil krijgen in de kwaliteit van de zorg die je biedt, is het verstandig te rade te gaan bij degene waar het in de zorg om draait; de patiënt. Deze ervaart de zorg immers vanuit een ander perspectief dan de professionals. Patiëntervaringen zijn daarom dan ook een belangrijk onderdeel geworden van informatie over kwaliteit van zorg. Als deze informatie beschikbaar is, kan deze gebruikt worden door andere patiënten die kunnen bepalen waar ze hun zorgvraag neerleggen, door professionals die een spiegel voorgehouden krijgen hoe patiënten de zorg ervaren en door verzekeraars bij het afsluiten van contracten met zorgaanbieders.
Metagegevens
Titel
Numbers telling the tale? On the validity of patient experience surveys and the usability of their results
Academisch proefschrift dr. Maarten Watse Krol
Auteur
dr. Guus Munten
Publicatiedatum
01-05-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice / Uitgave 2/2016
Print ISSN: 1572-2082
Elektronisch ISSN: 1876-8806
DOI
https://doi.org/10.1007/s12468-016-0018-9