Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2006 | Gehoord

Ouders in geweldloos verzet. Workshop met Haim Omer. Amsterdam, 1 december 2005

Auteur: Justine van Lawick

Gepubliceerd in: Tijdschrift voor Psychotherapie | Uitgave 3/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het Werktheater in Amsterdam was de goede entourage voor de presentatie van het werk van Haim Omer, hoogleraar psychologie aan de universiteit van Tel Aviv, die zich heeft gespecialiseerd in het werken met problematische adolescenten en hun gezinnen. Omer liet de toehoorders hard werken. Hij gaf vier voordrachten van 80 minuten, zonder sheets, powerpoint, video’s of oefeningen. Het waren vier sessies van aandachtig luisteren met slechts korte tijd voor vragen. Omer bleef boeien en leverde een indrukwekkende prestatie dankzij zijn goede, heldere en intense presentatie. Op zijn actuele thema kwamen 130 deelnemers af. De groep van agressieve en intimiderende jongeren die de school verlaat, blowt en hun ouders tot wanhoop brengt, groeit in de hele westerse en welvarende wereld.
Metagegevens
Titel
Ouders in geweldloos verzet. Workshop met Haim Omer. Amsterdam, 1 december 2005
Auteur
Justine van Lawick
Publicatiedatum
01-06-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tijdschrift voor Psychotherapie / Uitgave 3/2006
Print ISSN: 0165-1188
Elektronisch ISSN: 1876-5637
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03062214