Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Psychological Research

Uitgave 2/2015

Inhoudsopgave (15 Artikelen)

How does implicit learning of search regularities alter the manner in which you search?

  • Original Article

Gerald P. McDonnell, Mark Mills, Leslie McCuller, Michael D. Dodd

Local feature suppression effect in face and non-face stimuli

  • Original Article

Artyom Zinchenko, Hyojung Kim, Adrian Danek, Hermann J. Müller, Dragan Rangelov

The benefit of no choice: goal-directed plans enhance perceptual processing

  • Original Article

Markus Janczyk, Michael Dambacher, Maik Bieleke, Peter M. Gollwitzer

Task predictability influences the variable foreperiod effect: evidence of task-specific temporal preparation

  • Original Article

Hannes Schröter, Teresa Birngruber, Daniel Bratzke, Jeff Miller, Rolf Ulrich

Conflict control in task conflict and response conflict

  • Original Article

Ami Braverman, Nachshon Meiran

Encoding and choice in the task span paradigm

  • Original Article

Kaitlin M. Reiman, Starla M. Weaver, Catherine M. Arrington

Preferred, but not objective temperature predicts working memory depletion

  • Original Article

Roberta Sellaro, Bernhard Hommel, Meriem Manaï, Lorenza S. Colzato

Memory for faces: the effect of facial appearance and the context in which the face is encountered

  • Original Article

Katia Mattarozzi, Alexander Todorov, Maurizio Codispoti

Crossmodal encoding of motor sequence memories

  • Original Article

Marianne A. Stephan, Brittany Heckel, Sunbin Song, Leonardo G. Cohen

Quantifying transfer after perceptual-motor sequence learning: how inflexible is implicit learning?

  • Original Article

Daniel J. Sanchez, Eric N. Yarnik, Paul J. Reber