Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Psychological Research

Uitgave 2/2019

Inhoudsopgave (16 Artikelen)

End-state comfort meets pre-crastination

  • Original Article

David A. Rosenbaum, Kyle S. Sauerberger

Investigating grounded conceptualization: motor system state-dependence facilitates familiarity judgments of novel tools

  • Original Article

Heath E. Matheson, Ariana M. Familiar, Sharon L. Thompson-Schill

Skill in discrete keying sequences is execution rate specific

  • Open Access
  • Original Article

Willem B. Verwey, Wouter J. Dronkers

Response preparation, response selection difficulty, and response-outcome learning

  • Original Article

Greg Huffman, Davood G. Gozli, Bernhard Hommel, Jay Pratt

Differences in chunking behavior between young and older adults diminish with extended practice

  • Open Access
  • Original Article

J. S. Barnhoorn, E. H. F. Van Asseldonk, W. B. Verwey

No sex difference in an everyday multitasking paradigm

  • Open Access
  • Original Article

Marco Hirnstein, Frank Larøi, Julien Laloyaux

The time course of distractor-based response activation with predictable and unpredictable target onset

  • Original Article

Kerstin Jost, Mike Wendt, Aquiles Luna-Rodriguez, Andreas Löw, Thomas Jacobsen

Fleeting reliability in the dot-probe task

  • Original Article

Angus Chapman, Christel Devue, Gina M. Grimshaw

Efficacy of binaural auditory beats in cognition, anxiety, and pain perception: a meta-analysis

  • Original Article

Miguel Garcia-Argibay, Miguel A. Santed, José M. Reales

Differences in relative frequency facilitate learning abstract rules

  • Original Article

Júlia Monte-Ordoño, Juan M. Toro