Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2000

Psychosocial Treatment Strategies in the MTA Study: Rationale, Methods, and Critical Issues in Design and Implementation

Auteurs: Karen C. Wells, William E. Pelham Jr., Ronald A. Kotkin, Betsy Hoza, Howard B. Abikoff, Ann Abramowitz, L. Eugene Arnold, Dennis P. Cantwell, C. Keith Conners, Rebecca Del Carmen, Glenn Elliott, Laurence L. Greenhill, Lily Hechtman, Euthymia Hibbs, Stephen P. Hinshaw, Peter S. Jensen, John S. March, James M. Swanson, Ellen Schiller

Gepubliceerd in: Research on Child and Adolescent Psychopathology | Uitgave 6/2000

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Psychosocial Treatment Strategies in the MTA Study: Rationale, Methods, and Critical Issues in Design and Implementation
Auteurs
Karen C. Wells
William E. Pelham Jr.
Ronald A. Kotkin
Betsy Hoza
Howard B. Abikoff
Ann Abramowitz
L. Eugene Arnold
Dennis P. Cantwell
C. Keith Conners
Rebecca Del Carmen
Glenn Elliott
Laurence L. Greenhill
Lily Hechtman
Euthymia Hibbs
Stephen P. Hinshaw
Peter S. Jensen
John S. March
James M. Swanson
Ellen Schiller
Publicatiedatum
01-12-2000
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Research on Child and Adolescent Psychopathology / Uitgave 6/2000
Print ISSN: 2730-7166
Elektronisch ISSN: 2730-7174
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1005174913412