Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

06-01-2020 | BOOK REVIEW

Randye J. Semple, and Christopher Willard: The Mindfulness Matters Program for Children and Adolescents: Strategies, Activities, and Techniques for Therapists and Teachers. Guilford Publications, New York, NY, 2019

Auteur: Laura Nabors

Gepubliceerd in: Mindfulness | Uitgave 2/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The book, “Mindfulness Matters Program for Children and Adolescents: Strategies, Activities, and Techniques for Therapists and Teachers,” by Randye Semple and Christopher Willard is an insightful explanation of using mindfulness with children and adolescents. The book is an enjoyable read with practical tips for using mindfulness activities with children and teenagers. The scripts for clinicians or group leaders will be particularly helpful in working with youth. Moreover, the modular approach, focusing on what works for what problems and under what circumstances, allows the clinician to think about tailoring the interventions for the children they serve. …
Metagegevens
Titel
Randye J. Semple, and Christopher Willard: The Mindfulness Matters Program for Children and Adolescents: Strategies, Activities, and Techniques for Therapists and Teachers. Guilford Publications, New York, NY, 2019
Auteur
Laura Nabors
Publicatiedatum
06-01-2020
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Mindfulness / Uitgave 2/2020
Print ISSN: 1868-8527
Elektronisch ISSN: 1868-8535
DOI
https://doi.org/10.1007/s12671-019-01297-2