Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2008 | Letter to the Editor

Response to “Brief Report: The Effects of Tomatis Sound Therapy on Language in Children with Autism”, July 3, 2007, Journal of Autism and Developmental Disorders

Auteur: Jan Gerritsen

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 3/2008

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Dear Editor, …
Literatuur
go back to reference Neysmith-Roy, J. M. (2001). The Tomatis Method with severely autistic boys: Individual case studies of behavioral changes. South African Journal of Psychology, 31(1), 19–28. Neysmith-Roy, J. M. (2001). The Tomatis Method with severely autistic boys: Individual case studies of behavioral changes. South African Journal of Psychology, 31(1), 19–28.
go back to reference Bland, M., & Peacock, J. (2004). Statistical questions in evidence based medicine. New York: Oxford University Press. Bland, M., & Peacock, J. (2004). Statistical questions in evidence based medicine. New York: Oxford University Press.
Metagegevens
Titel
Response to “Brief Report: The Effects of Tomatis Sound Therapy on Language in Children with Autism”, July 3, 2007, Journal of Autism and Developmental Disorders
Auteur
Jan Gerritsen
Publicatiedatum
01-03-2008
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 3/2008
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-007-0471-4