Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2002

Response to Commentary on the Multimodal Treatment Study of ADHD (MTA): Mining the Meaning of the MTA

Auteurs: James M. Swanson, L. Eugene Arnold, Benedetto Vitiello, Howard B. Abikoff, Karen C. Wells, William E. Pelham, John S. March, Stephen P. Hinshaw, Betsy Hoza, Jeffery N. Epstein, Glen R. Elliott, Laurence L. Greenhill, Lily Hechtman, Peter S. Jensen, Helena C. Kraemer, Ronald Kotkin, Brooke Molina, Jeffrey H. Newcorn, Elizabeth B. Owens, Joanne Severe, Kimberly Hoagwood, Steven Simpson, Timothy Wigal, Tom Hanley, the MTA Group

Gepubliceerd in: Research on Child and Adolescent Psychopathology | Uitgave 4/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Response to Commentary on the Multimodal Treatment Study of ADHD (MTA): Mining the Meaning of the MTA
Auteurs
James M. Swanson
L. Eugene Arnold
Benedetto Vitiello
Howard B. Abikoff
Karen C. Wells
William E. Pelham
John S. March
Stephen P. Hinshaw
Betsy Hoza
Jeffery N. Epstein
Glen R. Elliott
Laurence L. Greenhill
Lily Hechtman
Peter S. Jensen
Helena C. Kraemer
Ronald Kotkin
Brooke Molina
Jeffrey H. Newcorn
Elizabeth B. Owens
Joanne Severe
Kimberly Hoagwood
Steven Simpson
Timothy Wigal
Tom Hanley
the MTA Group
Publicatiedatum
01-08-2002
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Research on Child and Adolescent Psychopathology / Uitgave 4/2002
Print ISSN: 2730-7166
Elektronisch ISSN: 2730-7174
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1015709706388