Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-11-2009 | Book Review

Ron Rubio: Mind/Body Techniques for Asperger’s Syndrome

Jessica Kingsley Publishers, London, UK and Philadelphia, USA

Auteur: Karen P. Y. Liu

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 11/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

This book describes the use of the concept called “Pathfinder” to bring into an effective mentoring technique. Such concept aims to train children in developing all-round behaviors including trust, respect, responsibility, leadership and reliability, which we would expect children to grow into. The book offers practical guidelines and photos that help children to build from the “Breath Foundation” to the power of “Movement”, bringing into ‘how you think (mind) into how you look (body: presentation and movement)’. From what we can do to alter our presentation and movement, a child might learn to be a confident self taking responsibilities and leadership qualities. …
Metagegevens
Titel
Ron Rubio: Mind/Body Techniques for Asperger’s Syndrome
Jessica Kingsley Publishers, London, UK and Philadelphia, USA
Auteur
Karen P. Y. Liu
Publicatiedatum
01-11-2009
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 11/2009
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-009-0784-6