Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2009 | Book Review

Russell A. Barkley, Arthur L. Robin, Christine M. Benton. Your Defiant Teen: 10 Steps to Resolve Conflict and Rebuild Your Relationship

Guilford Press, New York, 2008

Auteur: Monica Moore Jackman

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 1/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

It is said that children do not come with an instruction manual. The truth of this adage becomes particularly apparent for parents facing the issues that arise as children enter adolescence. Barkley and Robin offer such a manual to parents struggling with the challenge of raising a defiant teen. This practical guide provides a tool for parents to nurture teens through this difficult stage of development with compassion, consistency, and structure. The self-help book is divided into two parts: Part I provides background information and establishes a foundation for Part II, which presents the program in a 10-step format. …
Metagegevens
Titel
Russell A. Barkley, Arthur L. Robin, Christine M. Benton. Your Defiant Teen: 10 Steps to Resolve Conflict and Rebuild Your Relationship
Guilford Press, New York, 2008
Auteur
Monica Moore Jackman
Publicatiedatum
01-02-2009
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 1/2009
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-008-9240-z