Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2016 | Een leven lang leren

Sociale invloeden tijdens het leren: profiteer ervan!

Auteur: Dr. Pieternel Dijkstra

Gepubliceerd in: Bijzijn XL | Uitgave 10/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Er worden steeds andere en betere manieren ontwikkeld om gezondheidsproblemen te behandelen en te verlichten. Als professional zul je je dan ook moeten blijven ontwikkelen en bijscholen, je hele werkende leven lang. Alleen zo blijf je up-to-date. Je zult daarbij vaak met maar weinig begeleiding aan de slag moeten met lesmateriaal en nieuwe kennis en vaardigheden. Dat vereist nogal wat zelfstandigheid en motivatie.
Weten hoe je het beste en het meest efficiënt kunt leren, zowel thuis als op de werkplek, is dan belangrijk. Daarover gaat deze reeks. In dit laatste artikel uit deze reeks gaat het over de ‘sociale’ kant van leren. Wat andere mensen doen en vinden drukt namelijk een grote stempel op je leerproces, zowel in negatieve als in positieve zin. Zelfs als je thuis in je eentje aan de studie bent. Hoe je daar het beste mee kunt omgaan vormt het onderwerp van dit artikel.
Metagegevens
Titel
Sociale invloeden tijdens het leren: profiteer ervan!
Auteur
Dr. Pieternel Dijkstra
Publicatiedatum
01-12-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Bijzijn XL / Uitgave 10/2016
Print ISSN: 2211-6524
Elektronisch ISSN: 2213-4565
DOI
https://doi.org/10.1007/s12632-016-0095-4