Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2011 | Lezersvraag

Spoedgevallendienst

Auteur: Yvonne Maassen

Gepubliceerd in: Standby | Uitgave 3/2011

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Eens in de drie maanden is onze praktijk aan de beurt om een spoedgevallendienst te draaien. Wij gaan daar altijd zeer serieus mee om en bieden de patiënten goede zorg. Het verbaasde me dan ook dat een patiënt van ons problemen ondervond bij de dienstdoende tandarts. Deze wilde het element waar onze patiënt klachten aan had, extraheren en dat zag onze patiënt niet zitten, omdat wij al begonnen waren met een endo. Vervolgens werd onze patiënt onverrichter zaken naar huis gestuurd. Wat zijn de rechten van een patiënt tijdens een weekenddienst? En wat voor zorg mag de patiënt verwachten?
Metagegevens
Titel
Spoedgevallendienst
Auteur
Yvonne Maassen
Publicatiedatum
01-06-2011
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Standby / Uitgave 3/2011
Print ISSN: 0922-310X
Elektronisch ISSN: 1876-5572
DOI
https://doi.org/10.1007/s12490-011-0032-8