Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2010 | Book Review

Stephen Gavazzi: Strong Families, Successful Students: Helping Teenagers Reach Their Full Potential

Book Surge, Charleston, SC, 2010, 120 pp, ISBN 1-4392-6243-8

Auteur: Randal D. Day

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 6/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Strong Families, Successful Students: Helping Teenagers Reach Their Full Potential is a rich resource for parents, grandparents, and other caregivers who want to see children succeed and achieve in all aspects of life—especially in their academic lives. Beware, however, this book will disappoint if you are expecting to find “a list of ten or twenty ‘things you must do’ to get better grades out of your kids.” Instead, this book carefully takes the reader through several key family process ideas that become the foundation for interventions that are designed by parents—who are asked to become the experts. …
Metagegevens
Titel
Stephen Gavazzi: Strong Families, Successful Students: Helping Teenagers Reach Their Full Potential
Book Surge, Charleston, SC, 2010, 120 pp, ISBN 1-4392-6243-8
Auteur
Randal D. Day
Publicatiedatum
01-06-2010
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 6/2010
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-010-9525-6