Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2002 | Journaal

Te lang wachten

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 10/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Een patiënt is boos omdat zij lang heeft moeten wachten op haar afspraak. Wat zegt u haar? U mag kiezen uit vier soorten reacties of combinaties daarvan.
Literatuur
go back to reference McCord RS, Floyd MR, Lang F, Young VK. Responding effectively to patient anger directed at the physician. Family Medicine 2002;34:331-6.PubMed McCord RS, Floyd MR, Lang F, Young VK. Responding effectively to patient anger directed at the physician. Family Medicine 2002;34:331-6.PubMed
Metagegevens
Titel
Te lang wachten
Auteur
   
Publicatiedatum
01-10-2002
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 10/2002
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03082850