Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

Open Access 01-12-2012 | Thanks

Thanks to reviewers

Gepubliceerd in: Perspectives on Medical Education | Uitgave 5-6/2012

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
insite
ZOEKEN
The Editorial Board greatly acknowledges the advice of the reviewers. They made an important contribution to the quality of the journal.
Anthony Artino, Sanneke Bolhuis, Joseph Donald Boudreau, Johan Bredéé, Jamiu Busari, Patrick Cras, Menno de Bree, Esther de Groot, Peter de Jong, Benedicte De Winter, Joke Denekens, Diana Dolmans, Jos Draaisma, Michiel Eijkman, Petri Embregts, Frans Grosfeld, Harianne Hegge, Frank Krings, Jan Kuks, Rashmi Kusurkar, Mario Maas, Willemina Molenaar, Arko Oderwald, Karlijn Overeem, Martien Quaak, Roy Remmen, Jan-Joost Rethans, George Richard, Clemens Rommers, Judith Rosmalen, Johanna Schönrock-Adema, Robert Schoevers, Philippe Schucht, Lambert Schuwirth, Veronica Selleger, Arjun Singh, Renée Stalmeijer, Paul Stuyt, Edith ter Braak, Rene Tio, Nynke van Dijk, Paul Van Royen, Tineke Westerveld, David Whitford, Indah Widyahening, Margreet Wieringa-de Waard and Raniai Zaini.
Open AccessThis article is distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License which permits any use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author(s) and the source are credited.
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Thanks to reviewers
Publicatiedatum
01-12-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Perspectives on Medical Education / Uitgave 5-6/2012
Print ISSN: 2212-2761
Elektronisch ISSN: 2212-277X
DOI
https://doi.org/10.1007/s40037-012-0034-z