Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-05-2008 | Aansprakelijkheid

Tweemaal verloren

Auteur: J. M. Kreyns

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 5/2008

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Een patiënt meldt zijn vorige tandarts per brief dat hij zeker niet gelukkig is met het resultaat van diens tandheelkundig werk. In de rechtsbijstandsprocedure die volgt wordt deze tandarts verzocht om zijn dossier, althans kopieën daarvan, naar de zaakbehandelaar op te sturen. Als het dossier uitblijft en naar de reden daarvan wordt geïnformeerd, stelt de tandarts het originele dossier onaangetekend verstuurd te hebben. Kennelijk is het verloren geraakt.
Metagegevens
Titel
Tweemaal verloren
Auteur
J. M. Kreyns
Publicatiedatum
01-05-2008
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 5/2008
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03077707