Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2008 | Redactioneel

Vertrouwensbreuk

Auteur: Michiel de Cleen

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 4/2008

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het vertrouwen van de patiënt in de tandarts is groot, maar niet onverwoestbaar. Andersom is ook het vertrouwen dat de tandarts in de patiënt heeft, onderhoudsgevoelig. Zowel de behandelde als de behandelaar moeten keer op keer hun goede wil tonen om een langdurige, plezierige en succesvolle behandelrelatie in stand te kunnen houden.
Metagegevens
Titel
Vertrouwensbreuk
Auteur
Michiel de Cleen
Publicatiedatum
01-04-2008
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 4/2008
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03077683