Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

06-05-2019 | Praktijkvoering

Voer je praktijk SMART, dat helpt

Auteur: Thalita G. M. Smit-Cornelder

Gepubliceerd in: Podosophia | Uitgave 2/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De podotherapeut als flexibele alleskunner. Naast de inhoudelijke vakkennis wordt er steeds meer van van de podotherapeut verwacht. Van administratieve taken tot het bedienen van de sociale media, ombuigen van weerstand, samenwerken met andere disciplines en natuurlijk netwerken. En dat alles binnen dezelfde tijd die voorheen gebruikt kon worden voor de patiëntenzorg. Hoe breng je structuur aan in de veelheid aan taken en hoe voorkom je dat je steeds ad hoc reageert en achter de feiten aan rent? Het stellen van doelen en deze SMART formuleren is daarvoor een vereiste.
Literatuur
1.
go back to reference Dankers-van der Spek M. Communicatie en teamwork in de lerende organisatie. Amsterdam: Boom/Lemma uitgevers; 2011. Dankers-van der Spek M. Communicatie en teamwork in de lerende organisatie. Amsterdam: Boom/Lemma uitgevers; 2011.
Metagegevens
Titel
Voer je praktijk SMART, dat helpt
Auteur
Thalita G. M. Smit-Cornelder
Publicatiedatum
06-05-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Podosophia / Uitgave 2/2019
Print ISSN: 0929-5380
Elektronisch ISSN: 1876-5815
DOI
https://doi.org/10.1007/s12481-019-00235-4